Søren Hvalsø A/S. Indehaver, Søren Hvalsø siger:

"Jeg syntes konceptet lød meget spændende. Efter at have hørt hvor professionelt mine meddelelser lød, og mine kunders positive reaktion på disse, var jeg klar over, at jeg havde truffet det rigtige valg". "Jeg kan lide muligheden for at være i stand til at ændre informationerne med jævne mellemrum. Dette holder konstant mine kunder orienteret om den seneste udvikling. Den service jeg modtog fra Førsteindtryk var meget professionel, og jeg vil ikke et øjeblik være i tvivl om at anbefale on-hold systemet til andre virksomheder. Takket være Førsteindtryk, er det nu muligt for mine kunder at få informationer og service i tiden det tager, at blive stillet om til andre medarbejdere i firmaet."
  Fitnessdk medindehaver, Susanne Hovmand siger:

"Jeg har kun oplevet Førsteindtryk som værende meget professionelle og behagelige. De kom til mig med et nyt koncept, som jeg med det samme synes var indlysende at vi skulle bruge". "Selve produktionen af on-hold beskeden var hurtig og nem. Der var en god dialog om teksten, så den blev optimal". "Installationen gav en lille smule indkørings/tekniske problemer, som dog hurtigt blev løst". "Hold On konceptet er blevet modtaget meget positivt af både ansatte og kunder. Det er med til at understøtte vores kvalitetskoncept, og øger informationsniveauet og serviceoplevelsen - ofte et overset område, men ikke hos os."
  CBB Mobil Kundecenterchef, Christian Engelsen siger om Førsteindtryk:

"Vi har fra første færd været meget begejstrede for samarbejdet med Førsteindtryk.
Den løbende dialog har været informativ og konstruktiv med gode løsninger til følge.
Da vi ofte har behov for opdateringer og tilpasninger, har Førsteindtryk´s smidige og fleksible arbejdsfacon været uundværlig. Implementeringerne har altid været udført som aftalt ofte med kort varsel.
Vores kunder er meget tilfredse med de valgte løsninger, da de giver mulighed for at yde en god service også i ventetiden."
  3X34 Transport Afdelingschef, Bert Thomsen siger om Førsteindtryk:

"Vi er meget glade for installationen af on-hold konceptet i vores firma.
Vi har mange informationer, som er vigtige at meddele vores kunder, og det er derfor optimalt, at vi nu kan informere i ventetiden, fremfor kun at spille musik.
Førsteindtryk har udvist stor kompetence og professionalisme.
Ligeledes er konceptet blevet modtaget meget positivt, af både vores ansatte og kunder."
  ACS-Trælast - Råd&Dåd Direktør, Ulrik Andersen siger følgende:

"Vi havde et behageligt indledende møde, hvor der sagligt blev informeret om de muligheder, som Førsteindtryk kunne tilbyde vores firma. Vi følte faktisk, at on-hold systemet lige var det vi manglede, for at kunne give vores kunder en bedre og mere informativ telefonservice. Vores oplæg og sprogbrug blev korrigeret af professionelle fra Førsteindtryk, således at det endelige resultat blev meget kundevenligt.
Vi har fået meget positive tilbagemeldinger fra vores kunder, som synes, at on-hold systemet fremstår meget professionelt."
  Lenze. Salgschef Bo West siger om Førsteindtryk:

"Vi er utrolig glade for at have fået installeret en on-hold besked i vores firma som gør, at vi nu kan give vores kunder den optimale service i telefon-ventetiden. Vi har kun positive ting at sige om HDK Audio. De har været utrolig imødekommende og hjælpsomme hele vejen igennem, og har været meget professionelle i deres fremgangsmåde.
Da vi ikke havde tid til at komme med stikord, overlod vi det hele til Førsteindtryk, som udfærdigede vores manuskript udfra vores hjemmeside.
Vi har kun modtaget ros og positive tilbagemeldinger fra vores kunder."
  Bounty Club. Direktør Valdemar Bandolowski udtaler om Førsteindtryk:

"Førsteindtryk er professionelle og venlige.
Da vi blev præsenteret for on-hold konceptet, syntes vi med det samme, at det lød meget tiltalende og utroligt idérigt. Vi var fra starten helt overbeviste om, at Førsteindtryk beskeden ville falde i god smag hos vores mange rejsekunder, og vi er kun blevet bekræftet i dette. Vores kunder er meget positive, og yderst tilfredse med, at de i ventetiden nu har muligheden for at få information om vores mange gode tilbud, præsentation af nye rejsemål og meget mere."
  Lind & Risør Marketingchef, Henrik Lippert udtaler følgende:

"Ved den indledende kontakt med Førsteindtryk, fik vi en god og grundig gennemgang af Hold On konceptet. Samtidig fik vi hjælp fra Førsteindtryk med hensyn til oplæg der kunne være interessante for netop vores firma. Produktionen af vores personlige on-hold besked foregik meget professionelt, og med stor ekspertise. Installationen foregik ligeledes professionelt. Vi valgte, at kombinere vores egen musik med informationer, der blev speaket af Førsteindtryk´s professionelle speakere. On-hold konceptet er blevet modtaget utrolig positivt af både vores kunder og ansatte. Kunderne har stor gavn af de oplysninger de får mens de venter."
  Diatom A/S. Melanie Thygesen – sekretær hos Diatom A/S siger:

"Konceptet virker først og fremmest meget gennemført, og blev præsenteret grundigt og professionelt.
Førsteindtryk var meget hurtige til at få færdiggjort vores personlige on-hold besked. Vi var selv involveret i det omfang vi ønskede, og vidste således hele tiden hvad status var.
On-hold konceptet er blevet modtaget over al forventning. Vi har fået utrolig meget positiv respons fra vores kunder, og er derfor mere end fuldt tilfredse."
  RM Rich. Marketingansvarlig, Majken Falkenberg Dohn udtaler følgende:

"Vi er yderst tilfredse med on-hold systemet. Vores kontakt med Førsteindtryk har hele vejen igennem været meget professionel og tilfredsstillende, lige fra den indledende kontakt til det færdige produkt.
Hele samarbejdet med Førsteindtryk forløb meget enkelt. Vi havde selv nogle idéer til, hvilke informationer vi ønskede vores on-hold besked skulle indeholde. Vi skrev nogle stikord ned, og Førsteindtryk sammenfattede det hele til et professionelt manuskript. Vi var meget spændte på vores kunders respons, og har siden installationen fået mange positive tilbagemeldinger."
  A/S Segerlin & Christensen. Direktør og ejer, Ethan Demandt siger om Førsteindtryk:

"Da jeg først hørte om Førsteindtryk var jeg lidt nysgerrig, men også afventende. De skulle bevise at det fungerede, men jeg er ikke blevet skuffet".
"Jeg har altid oplevet samarbejdet som værende meget professionelt, - lige fra introduktion til installation".
"Responsen fra vores kunder er, at de er meget interesseret i denne nye oplevelse på telefonen."




www.førsteindtryk.dk Email: info@foersteindtryk.dk Tel.: 32 16 56 26 Fax: 32 14 56 26